Thursday, February 20, 2014

Bundels compleet op de download pagina

De laatste bundels zijn gereed. Ik heb nu het meeste van mijn werk (oud & nieuw) in een 9-tal bundels verzameld. Omdat ik nog niet tevreden was met de layout van de website heb ik nog een aantal wijzigingen doorgevoerd; dit houdt in dat de bundels zijn verplaatst naar een aparte download-pagina.

Toegevoegd zijn nog een aantal "verzameld werk" bundels, zodat zo'n beetje heel de periode waarin ik gedichten heb geschreven, nu vertegenwoordigd is.

Ook heb ik een update doorgevoerd aan de bundel waar ik momenteel mee bezig ben, "Poetica Atheistica Spiritualis".

Alle bundels zijn (gratis) te downloaden onder het kopje "Bundels". Elke bundel is als e-book in PDF-formaat opgenomen.

Ik wens u veel leesplezier.

HJR
februari 2014

No comments:

Post a Comment